graphic design in tehran

طراحی گرافیک پوستر لوگو بسته بندی در تهران

graphic design

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

20 نمونه طراحی بسته بندی فست فود

20 نمونه طراحی بسته بندی فست فود

گر شما به بسته بندی محصول و طراحی جعبه فست فود خود اهمیت نمی دهید زمان آن است که در باره این موضوع تجدید نظر کنید. توانایی تخیل طراحان باعث شده است همه ما به فکر ظاهر خوردنی های خود باشیم و به دنبال محصولی برویم که ظاهر بهتری دارد.
در بین رستوران های فست فود رقابت زیادی وجود دارد و برای بهترین بودن و جلب نظر مشتری در ابتدا باید به یک طراحی بسته بندی خوب فکر کنید. شرکت هایی که نمونه محصولات آن ها در این مقاله درک آمده است، اهمیت این موضوع را درک کرده اند و طراحی بسته بندی خود را به طراحان گرافیک ماهر می سپارند. در این نوشته 20 نمونه طراحی جعبه فست فود آورده شده است که به شما کمک می کند برای بسته بندی محصول خود ایده بگیرید.

 

 

جعبه فست فود

طراحی جعبه فست فود
جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

طراحی جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

 

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

طراحی جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

جعبه فست فود

 

طراحی بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:top-packs.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

نمونه بسته بندیهای جالب برای عسل بخش دوم

نمونه بسته بندیهای جالب برای عسل (بخش دوم)

عسل به عنوان یک کالای گران قیمت می تواند بسته بندیهای مدرن و جالب توجهی داشته باشد در پست های قبلی

نمونه هایی را بررسی کردیم در ادامه تعداد بیشتری از این بسته بندیها را با هم مشاهده می کنیم:

 

8- بسته بندی لاکچری عسل از سایر انواع گران تر است و برای هدیه های خاص استفاده می شود:

 

 

 

 

9- جعبه موم عسل که یکی از محصولات جانبی عسل است نیز می تواند بسته بندی خاص داشته باشد:

10- پاکت کاغذی برای جابجایی شیشه عسل مورد استفاده قرار می گیرد که برای راحتی مشتری و برندینگ مورد استفاده قرار می گیرد:

 

 

11 بسته بندی ساده و مینیمال عسل که به عنوان بسته بندی هدیه هم در نظر گرفته می شود:

 

12- بسیاری از شرکت ها محصولات مختلفی از عسل تولید می کنند و از پک بسته بندی برای این محصولات استفاده می کنند که جلوه بسیار شیک و خاص به محصولاتشان می دهد.

چند نمونه دیگر از بسته بندی عسل:

 

طراحی گرافیک و بسته بندی :آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:top-packs.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

لوگوتایپ هایی که با کلمه ها شوخی می کنند! بخش اول

لوگوتایپ هایی که با کلمه ها شوخی می کنند! (بخش اول)

 

لوگو تایپ ها یا نشان های نوشتاری، نشانه هایی هستند که به جای تصویر، صرفا از نوشته ( Type ) برای نام برند استفاده شده است.

طراحان گرافیک از خلاقیت خود در طراحی کلمات استفاده کرده و طرحهای جالبی را خلق کرده اند. 

در ادامه تعدادی از این طرحهارا با هم می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی گرافیک، لوگو ، بسته بندی، پوستر 09123381563

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

نمونه بسته بندیهای جالب برای عسل بخش اول

نمونه بسته بندیهای جالب برای عسل (بخش اول)

 

عسل به عنوان یک کالای گران قیمت می تواند بسته بندیهای مدرن و جالب توجهی داشته باشد در ادامه تعداد بیشتری از این بسته بندیها را با هم مشاهده می کنیم:

 

1- کی از انواع پرطرفدار بسته بندی لاکچری عسل جعبه لمینتی درب جداست:

2-رنگ عسل بر اساس نوع گل متفاوت است و برای نمایش رنگ عسل از جعبه های طلقی استفاده می شود:

 

 

 

 

3- جعبه کشویی که در بسیاری از محصولات مختلف استفاده می شود در بسته بندی عسل هم کاربرد دارد و ظاهری بسیار شیک دارد.

4- چاپ درون جعبه می تواند جعبه شما را بسیار زیبا کند و جلوه خاصی به آن ببخشد:

5- چاپ درون این جعبه نشان می دهد عسل تهیه شده از چه گلی بوده است و حس بسیار خوبی به مشتری می دهد.

6- جعبه عسل شش ضلعی ظاهری بسیار شیک دارد و معمولا برای هدیه استفاده می شود و در آن محصولات مختلف قرار داده می شود:

 

7- مشابه با سایر محصولات در بسته بندی عسل نیز از جنس کرافت اسفاده می شود که حس نستالژیک و طبیعی بودن به مشتری می دهد.

 

 

 

 

طراحی گرافیک و بسته بندی :آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:top-packs.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

معرفی بیست بگ خرید خلاقانه

معرفی بیست بگ خرید خلاقانه

در زندگی ماشینی امروز کیسه های پلاستیکی به عنصری جدایی ناپذیر از زندگی ما بدل شده اند.اما با پیشرفت آگاهی و توسعه فعالیت های حامیان محیط زیست و دوستداران حیوانات رفته رفته ساکهای خرید پارچه ای و بگ های کاغذی که قابلیت استفاده چندباره را دارند جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کرده اند.

با توجه به توصیه دبیرخانه محیط زیست تا امروز بیش از 40 کشور در سراسر جهان استفاده از کیسه های پلاستیکی را ممنوع کرده اند. و با توجه به این تصمیم،

و اینکه بگ های کاغذی استفاده بیشتری پیدا کرده است، این وسیله به عنوان یک رسانه در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی کاربرد تازه ای پیدا کرده است.

در ادامه به نمونه های خلاقانه ای که در این زمینه طراحی شده اند نگاهی می اندازیم:

 

1- چای Lipton

 

2- فروشگاه نخ و کاموا

 

3- شامپو pantene مخصوص خانمها

 

 

4- تبلیغ باشگاه ورزشی

 

5- فروشگاه کیف و کفش زنانه

 

 

6- فروشگاه محصولات جانبی صوت و تصویر

 

 

7- اسباب بازی LEGO

 

 

8- فروشگاه کفش ورزشی

 

 

9- فروشگاه محصولات نوشیدنی

 

 

10- کمپین آگاهی سازی در مورد بیماری اوتیسم

 

 

11- فروشگاه کیف و کفش

 

 

12- کمپین آگاهی سازی برای اهدائ خون

 

 

13- فروشگاه لوازم برقی

 

 

14- کمپین حمایت از حیوانات

 

 

 

15-فروشگاه مواد غذایی

 

 

16- تبلیغ انتشارات کتابهای جنایی

 

 

 

 

 

17- آرایشگاه زنانه

 

 

18- باشگاه ورزشی

 

 

19- انتشارات کتابهای قهرمانی و ماجراجویانه

 

20- فروشگاه دوربین و لوازم عکاسی

 

 

طراحی گرافیک، طراحی بسته بندی، طراحی پوستر و لوگو 09123381563

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

طراحی قوطی های پپسی از قدیم تا کنون

طراحی قوطی های پپسی از قدیم تا کنون!

طراحی بدنه قوطی های پپسیدر طول سالیانی که این برند در بازار حضور داشته تغییرات زیادی داشته است.

 

 

یکی از ویژگیهای این طراحی ها این است که بسته به منطقه جغرافیایی که محصول در استفاده شده است طراحیهای منحصر به همان منطقه انجام شده است.

این طراحی های متفاوت تا جایی پیشرفته که پپسی تصمیم گرفته با توجه به زمانها یا مناسبت های خاص طراحی های خود را تغییر دهد مانند سال نو چینی، جام جهانی فوتبال و یا استفاده از شخصیت های معروف ورزشی، کاراکتر فیلم ها و خواننده ها و ...

در ادامه مطلب تعدادی از این طراحی ها را با هم مشاهده می کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی گرافیک، طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر 09123381563

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

بسته بندیهای جذاب شکلات بخش دوم

بسته بندیهای جذاب شکلات (بخش دوم)

 

در پست قبل بسته بندیهای جذاب شکلات رو بررسی کردیم در این پست به ادامه آنها می پردازیم:

 

۶. Lapp & Fao

چه لذتی بالاتر از لم دادن و خواندن یک کتاب خوب سراغ دارید؟ خوردن یک کتاب با طعم شکلات!

طراحان آلمانی Studio Chapeaux با الهام گرفتن از ژورنال های مسافرتی به سبک قدیمی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطر طرح های اسطوره ای چارلز داروین اقدام به طراحی بسته های شکلات Lapp & Fao کرده است. بر روی هر کدام از این کتاب ها یک شماره درج شده و مقصود آن است که شما با خوردن این شکلات ها خاطره ای دلچسب و شیرین از سفرهای Lapp & Fao در ذهن شما نقش بندد.

 

 

 

٧. Chocolate Research Facility

برخی آژانس های تبلیغاتی از زیر بار این ایده شانه خالی می کنند و حاضر نمی شوند برای شکلات های مختلف بیش از ١٠٠ مدل طرح ارائه کنند اما شرکت سنگاپوری Asylum با آغوش باز از این چالش استقبال کرد. پروژه ای که یکسال به طول انجامید و در نهایت به خلق مجموعه ای تحسین برانگیز برای Chocolate Research Facility منتهی شد، طرح هایی که با سیاست های جنجالی و غیرمتعارف این شرکت کاملا  هماهنگ است. از جمله عناصر به کار رفته در این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

تصاویری خاص و برجسته

الگوهای روشن

استفاده بسیار محدود از متن

دو شکلات با طعم و مزه متفاوت بسته بندی یکسانی ندارند.

 

٨. Filter Chocolate

شرکت Alok Nando & Company مأمور شد تا با الهام گرفتن از مفاهیم هندی برای شکلات های شرکت Filter بسته بندی هایی کاملاً متفاوت طراحی کند. در شرایطی که بسته بندی های مدرن و خوش آب و رنگ دنیای شکلات را زیر سلطه گرفته، استفاده از این بسته بندی های تک رنگ کاملاً خلاف انتظار همگان بود و نظرها را به سوی خود جلب کرد. طراح می گوید؛ تصمیم گرفتیم از ابتذال و رنگ های پر زرق و برق فاصله بگیریم و بیشتر بر روی درون مایه های هند تمرکز کنیم.

 

 

٩. Mast Sea Salt Collection

نمی توان از بسته بندی شکلات های تخته ای سخن گفت و  به Mast Brother اشاره ای نکرد، شرکتی پیشگام در صنعت شکلات سازی که در سال ٢٠٠٧ وارد عرصه تولید شکلات های شراب دار شد.

شرکت Mast Brother خود دستی در طراحی دارد. حاصل همکاری اخیر آنها با شرکت تولید کاغذ دیواری Calico، طرح هایی الهام گرفته شده از بافت های ساختمانیست که امضای منحصر به فرد Mast در مرکز آن خودنمایی می کند. برای خلق این طرح ها پیش از خشک شدن آبرنگ دانه های نمک بر روی آن پاشیده اند، نتیجه کار طرحیست که گویی از دنیایی دیگر آمده است.

 

١٠. Alice Chocolate

بعضی وقت ها خوراکی های معرکه و بی نظیر در قالب بسته هایی کوچک و جمع و جور ارائه می شوند. زمانی که شرکت مشاوره برند سازی Micheal Felber and Steven Mark Klein خلأ حضور شکلات های سوئیسی را در بازار حس کرد، با الهام گرفتن از قوطی کبریت، اقدام به طراحی و خلق شکلات های Alice با بسته بندی کشویی نمود. بسته بندی این محصول متشکل از یک نیم رخ کاملاً کلاسیک به سبک قرن هجدهم و حروف مدرن Sans Serif (بدون دندانه) می باشد که در قلب پیش زمینه ای سفید رنگ خودنمایی کرده و نگاه ها را به سوی خود جلب می کنند. مؤسسین این شرکت به نمادین بودن شکلات های خود می بالند. در معرفی این برند چنین آمده است؛ اگر روزی بخواهیم لیستی از ١٠٠ برند کلاسیک و نمادین تهیه کنیم بدون شک نام شکلات های Alice در این لیست افسانه ای و در کنار نام هایی همچون Chanel No 5 و Patek Philippe Calatrava و Hermes Kelly Bag دیده می شود.

 

در بخش بعدی ادامه این بسته بندیها را بررسی خواهیم کرد. از اینکه با ما همراه بودید ممنونیم.

طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563

 

منبع: sepidarcarton.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

المان های اصلی طراحی پوستر

المان های اصلی طراحی پوستر

طراحی های گرافیکی از المانهای مشخصی مانند عکس، رنگ ف فرم و نوشتار یا متن  تشکیل می شوند. پوستر نیز از طرح گرافیکی دیگر مستثنی نمی باشد.

عکس

عکس: در طراحی پوستر از عکس می توان به عنوان المان اصلی طراحی استفاده کرد.عکس های به کار رفته در پوسترها به دو گونه می باشند

عکاسی صنعتی:
که در این نوع عکس خود کالا یا خدمات موضوع عکس می باشد. به این تصاویر، تصاویر مستقیم می گویند.

عکس های تبلیغاتی:

که در این نوع عکس ها المان یا تصویری به طور غیر مستقیم موضوع و هدف از پوستر را القا می نماید. به این تصاویر، تصاویر غیر مستقیم می گویند.

با توجه به اینکه عکس یا اصولا تصاویر بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار می نماید، و می تواند در همان نگاه اول تاثیر خود را بر مخاطب گذاشته و پیام مورد نظر را به وی منتقل نماید تاکید می کنیم که داشتن یک عکس خوب و با کیفیت بالا می تواند نقش بسیار مهمی در کارایی پوستر شما ایفا نماید.

 

رنگ

رنگ:  رنگها نقش بسیار مهمی زا در طراحی پوستر ایفا می کنن پس بهتر است در استفاده از رنگ در پوسترها، مفاهیم رنگ ها در نظر گرفته شود. از آنجا که پوسترها وسیله تبلیغات هستند، استفاده صحیح از رنگها می تواند در اثربخشی آن یا موفقیت اطلاع رسانی آن سهم قابل توجهی داشته باشد. با توجه به اینکه هر رنگ تاثیر روانی و تحجسمی خاصی را داراست باید در طراحی هر پوستر از رنگهای مناسب استفاده گردد به عنوان مثال رنگ های گرم به دلیل تاثیری که بروی بیوشیمی بدن می گذارد افزایش هیجان و ضربان نبض را در پی دارند و رنگ های سرد به دلیل تاثیر متقابل آن با رنگ های گرم، احساس آرامش و اطمینان را به بیننده منتقل می کنند.

 

فرم

فرم: فرم ها، همان اشکال و نمادهای بکار رفته در تصاویر پوسترها می باشد که هرچه خلاقانه و تصویرسازی شده باشد در نظر، ماندگارتر و تاثیرگذارتر خواهد بود. فرم ها نیز مانند رنگ ها دارای مفاهیم بصری متفاوت هستند و در انتخاب آنها در تبلیغات باید دقت فراوانی کرد. به عنوان مثال استفاده از خطوط شکسته یا خطوط منحنی در هر تصویر معانی متفاوتی خواهند داشت.

 

نوشتار یا متن

نوشتار:   یکی از مهمترین عناصر ارتباطی در پوستر بعد از تصویر، نوشته یا متن تصویر پوستر است که معمولا شامل تیتر و توضیحات است، کهدر این راستا استفاده از فونت مناسب اهمیت بسزایی در طراحی پوستر دارد که مانند سایر المانهای پوستر می بایست با دقت انتخاب شود و باید با هدف و موضوع پوستر تناسب داشته باشد.  به عنوان مثال فونت مورد استفاده در طراحی پوستر یک رویداد تاریخی، با یک پوستر تولید محصولات کودکانه کاملا متفاوت است. استفاده از فونت تا جایی پیش می رود که گاهی ممکن است تمام ایده طراحی یک پوستر بر پایه نوشتار سوار گردد.

 

 

نکاتی در طراحی پوستر

استفاده از المانهای فونت و فرم و رنگ با آن شیوه که در مبحث عناصر تشکیل دهنده پوستر به آن اشاره کردیم، قانون و قاعده بی قید و شرط برای طراحی پوستر نیست و موقعیت و خلاقیت طراح است که فرم، شکل، رنگ و فونت و در نهایت تصاویر را کنار هم می چیند.

همیشه زیبایی، در شلوغی و تصاویر زیاد نمی باشد. گاهی زیبایی در سادگی خلاصه می شود و باید به سادگی بیشتر فکر کنید. زیرا مفاهیم بصری در تصاویر ساده تر، زودتر و سریعتر، راحت تر و مستقیم تر منتقل می شوند و همیشه تاثیر گذاری در انتقال سریع مفهوم میباشد. چون پوستر یک وسیله تبلیغاتی است بنابراین پیام آن نباید مبهم باشد و برداشت های متفاوتی از آن شود. این موضوع به اثر بخشی پوستر ضربه وارد میکند. برای طراحی پوستر هیچ قاعده و قانون حتمی وجود ندارد. البته معتقدیم اصولا در طراحی گرافیکی، قانونی مشخصی وجود ندارد. طراح گرافیک از محدود شدن بیزار است پس بهتر است از ابتدا خواسته ها و هدف خود را از طراحی پوستر با او در میان بگذارید تا طراح بتواند یک کار خلاقانه و هدفمند برای شما طراحی کند.

در ادامه چند نمونه پوستر را مشاهده می کنید:

 طراحی گرافیک- طراحی پوستر- 09123381563

 

 

منبع: novik.ir با مقداری دخل و تصرف.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

بسته بندیهای جذاب شکلات بخش اول

بسته بندیهای جذاب شکلات (بخش اول)

آژانس های تبلیغاتی خیز بزرگی برای به دست آوردن دل تولیدکنندگان شکلات برداشته اند و می توان ردپای آنها را بر روی طرح بسته بندی شکلات ها مشاهده کرد.

زمانی بسته بندی شکلات ها ساده و بی آلایش بود اما این روزها به بوم نقاشی طراحانی تبدیل شده که می خواهند هنر خود را به رخ بکشند؛ جولانگاهی برای تبلور خلاقیت هایشان، عرصه ای برای تجربه کردن ایده هایی ناب و دور از انتظار. با توجه به این که بسته بندی یک محصول تأثیر بسزایی در برداشت ما از طعم و مزه آن دارد، بسته بندیهایی که از نظر طراحی و ایده از خلاقیت بیشتری برخوردار بودند را با هم بررسی می کنیم:

 

١. رنگ هایی با طعم شکلات

یک طراح خوش آوازه ژاپنی به نام Nendo، با الهام گرفتن از دوران کودکی خود توانست این تیوب های رنگ قابل خوردن را برای Seibu Department Store طراحی کند. درون هر یک از این تیوب های شکلاتی شربتی با یک طعم منحصر به فرد جا خوش کرده و در نهایت تمامی این تیوب ها در بسته ای به شکل جعبه رنگ روغن قرار می گیرند. نگران کثیف شدن دست هایتان نباشید،  لیبل های کاغذی کوچکی که Nendo روی این شکلات ها طراحی شده مانع از کثیف شدن دستانتان می شوند.

 

٢. شکلات Fat Pig

این تولید کننده شکلات های ارگانیک، خود دستی بر آتش داشته و در زمینه طراحی سررشته دارد. این کارخانه شکلات سازی متعلق به یک آژانس تبلیغاتی به نام برادران بروکلین است که مؤسسین آن تصمیم گرفتند شانس تازه ای به تجارت شکلات بدهند تا دست اندرکاران این صنعت به درک بهتری از نیاز مشتریان خود دست یابند. البته عشق و علاقه وافر آنها به شکلات نیز در این زمینه بی تأثیر نبوده است.

طرح روی بسته بندی Fat Pig دوستداران شکلات را وسوسه می کند تا به دستورالعمل نوشته شده بر روی آن جامه عمل بپوشند؛ دهنت رو باز کن و تو یه چشم به هم زدن یه لقمه چپش کن و کاغذش رو خوب لیس بزن. دیر بجنبی یه گامبوی دیگه میاد و شکلاتت رو می قاپه!

 

 

 

٣. LYRA

زمانی که این شرکت شکلات سازی اسلواکیایی تصمیم گرفت محصولات جدیدی به بازار عرضه کند، دست به دامن مایکل اسلواک طراح شد تا یک بسته بندی ساده و در عین حال تحسین برانگیز و متفاوت برای شکلات های LYRA ارائه دهد.

به منظور تأکید بیشتر بر افسون و جادوی این برند در زادگاه خود، در بسته بندی این شکلات ها از کاغذی بسیار نفیس و مرغوب بهره گرفته شده و برای مشخص کردن طعم و مزه منحصر به فرد شکلات ها دست به دامن دو رنگ متفاوت شده اند؛ رنگ قهوه ای تیره برای شکلات تلخ و رنگ آبی روشن برای شکلات شیری. رنگ کرمی که در هر دو بسته بندی به کار رفته به رنگ پوسته دانه کاکائو اشاره دارد. حروف کوچک و طلایی رنگ بر زیبایی این طرح دلفریب می افزاید.

 

 

 

۴. Fruene

گویا ساکنین شمالی ترین منطقه دنیا، Svalbard نروژ، روشی شیرین تر و دلچسب تر از شکلات برای تجلیل از بانوان شجاع سرزمین خود پیدا نکرده اند. شرکت طراحی گرافیک Tank Design Tromso برای طراحی بسته بندی منحصر به فرد و خاص شکلات های تخته ای، با Svalbard Museum و Longyearbyen (که از قضا صاحب بزرگ ترین شرکت شکلات سازی در سرزمین های شمالی ست) همکاری تنگاتنگی را آغاز کرد. این بسته بندی ها با تلفیق تصاویر بانوان در حال ماهیگیری، شکار و کار گذاشتن تله (از دیرباز تا کنون تمامی این ها در حیطه کاری مردان است) و حروف چینی درشت، روایت هایی شیرین از شجاعت و جسارت زنان شمالی نقل می کنند. هر چه باشد معنای تحت لفظی این برند -Fruene- بانوان است.


 

۵.Chocolate with Attitude

این ها شکلات هایی هستند که توسط شرکتی بسیار خلاق و مبتکر به نام Bessermachen طراحی شده اند. شرکت شکلات سازی Chocolate with Attitude محصولات خود را در قالب شخصیت های اسطوره ای به معرض نمایش گذاشته است. هر یک از این بسته های شکلات، رنگی متفاوت و منحصر به فرد دارد، این تفاوت در رنگ و نوع نوشتار می تواند گامی مؤثر در تعریف هویت یک برند باشد.

در بخش دوم ادامه این بسته بندیها را بررسی خواهیم کرد. از اینکه با ما همراه بودید خوشحالیم.

 

منبع: sepidarcarton.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی

بیست ایده برای بسته بندی همبرگر

بیست ایده برای بسته بندی همبرگر

بسته بندی خوب و جذاب می تواند خوشمزگی یک همبرگر را دو چندان کند. برای این کار می توان از رنگ های اشتها آور و هیجان انگیز روی بسته استفاده کرد. بسته بندی همبرگر علاوه بر جذابیت باید به نحوی باشد که بتوان برگر را به راحتی از آن خارج کرد همچنین باید بهداشتی باشد. درادامه بیست نمونه از بسته بندیهای هبرگر را مشاهده می نمایید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی لوگو 09123381563

منبع:top-pack.ir

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
طراحی گرافیک بسته بندی